luni, 5 noiembrie 2012

MOMO nu are varsta

Mesaj de la Doinita, Maestra noastra in minuni dantelate
 
Povestile incep cu "a fost odata" si asta inseamna ca s-au terminat in momentul in care le povestim . Dar Michael Ende ne-a explicat cum sta treaba cu povestile fara sfarsit astfel ca am avut un fel de deja-vu acum un an si doua zile cand am intrat fizic in Lumea lui Momo si am gasit niste oameni care misunau, bricolau si mutau mobile pregatind deschiderea unui loc despre care nu stiam prea multe . Nici ei despre mine dar ne-am repliat rapid , am sarit peste cv-uri si alte formalitati de prezentare, am insfacat o pensula si m-am apucat de pictat ce-mi cadea sub mana . Semana tare mult cu casele in care am locuit , cu locurile in care am lucrat si cu cele care imi placeau pur si simplu iar oamenii aveau aerul de relaxare al celor care par sa se distreze muncind. Mi se potrivea, asa ca sunt aici dupa un an cu aceeasi dorinta de a transmite cele cateva lucruri pe care stiu sa le fac si de a invata de la altii, de la colegii mei, de la copiii si adultii care amprenteaza locul in fiecare zi. La multi ani, noua si voua !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu